Benzīna motors SUZUKI DF5AL
SUZUKI no 2016. gada uzsāk pilnīgi jauno, portatīvo DF4A, DF5A un DF6A laivu dzinēju tirdzniecību, jaunie dzinēji ir vieglāki, tikai 23.5 kg un pirmo reizi tika atrādīti Düsseldorf laivu izstādes laikā. Bez vieglā svara, jaunie piekaramie dzinēji būs ērtāki lietošanā, saglabājot savu nevainojamo kvalitāti un lietošanas ilgmūžību.
Ar tehniskajiem jauninājumiem un dažiem vienkāršiem, bet efektīviem risinājumiem, ergonomisku dizainu, šie jaunie modeļi ir neticami ērti lietošanā. Kombinācijā ar vieglo svaru un diviem ērtiem rokturiem nešanai, varēsiet bez problēmām to pārvietot un uzlikt, noņemt no savas laivas.
Suzuki pilnveidojis arī dzinēja guļus uzglabāšanu, jaunā 3 - pozīciju dzinēja glabāšana, ļauj dzinēju novietot guļus uz jebkura no abiem dzinēja sāniem vai dzinēja priekšējās daļas. Uzlabotā degvielas un eļļošanas sistēma ļauj ļoti ērti uzglabāt dzinēju uz vienu no trim pusēm, bez bažām par degvielas vai eļļas noplūdēm.
Jaunā piespiedu eļļošanas sistēma ir unikāla, jo tās kanāli tieši apgādā ar eļļu augšējo un apakšējo kloķvārpstas gultņus. Plus visa eļļošanas sistēma ir papildināta ar eļļas filtru, kas ir pirmais jaunais aprīkojums šajā klasē. Tas ievērojami uzlabo tīras motoreļļas nokļūšanu uz visiem kustīgajiem mezgliem dzinējā, un pagarina dzinēja darba mūžu.
Degvielas bāka jaunajiem dzinējiem konstruēta tā, lai degviela uz pašteces principa nokļūtu karburatorā, tas nozīmē, ka nav nepieciešama degvielas uzpumpēšana pirms iedarbiniet dzinēju pēc glabāšanas vai pārvešanas.
Arī rokas starteris ir kļuvis vieglāk darbināms. Dzinēja pacelšanas mehānisms uzlabots, lai dzinēja lietošana būtu vēl patīkamāka.
Vienmērīga un klusa darbība. To nodrošina Suzuki inženieru ieviestā “OFFSET” kloķvārpstu, kā tas ir lielajos dzinējos, kas padara vienmērīgāku virzuļa kustību, tādējādi uzlabojot darbības efektivitāti un samazina vibrāciju. Kloķvārpsta atrodas mazliet nobīdīta no dzinēja cilindra centra, kā rezultātā tiek samazināts virzuļa spiediens uz cilindra sieniņu un kustības pretestība, palielinot dzinēja darbības efektivitāti. Suzuki ir arī uzlabojis vadības rokturi, lai vēl vairāk mazinātu vibrāciju, ko saņem jūsu roka lietošanas laikā.
Lai arī mazi ir šie jaunie laivu dzinēji, to izturība ir liela, it sevišķi pret apkārtējās vides iedarbību un sālsūdeni, dzinēja alumīnija daļas ir pārklātas ar Suzuki antikorozijas pārklājumu vairākos slāņos. Tas nodrošinās jauno laivas dzinēju ilgstoši lielisku izskatu kopā ar jaunā dizaina sāna uzlīmēm un Nebular melno krāsu.
*Braucot ar motorlaivu vienmēr lietojiet personisko glābšanas aprīkojumu.
Tehniskā Specifikācija:
Kājas garums / dzinēja svars: | L 508mm /24.5kg |
Starteris: | Rokas atsitiena |
Cilindru skaits: | 1 |
Dzinēja tilpums: | 138cm3 |
Dzinēja vadība: | rokas |
ZS | 5 |
Degvielas sistēma: | karburators |
Eļļas karteris: | 0,7L |
Degvielas tvertne: | 1,0L ( iebūvēta ) |
Ģenerators: | 12V 5A ( Papildaprīkojums ) |
Dzinēja izcelšana: | rokas |
Atgāzu izplūde: | zem ūdens |
Reduktora attiecība: | 1,92:1 |
MODELIS | DZINĒJA MODEĻA APZĪMĒJUMI | KĀJAS GARUMS |
DT = 2-Stroke DF = 4-Stroke PU = Jet Drive |
C = Oil injection E = Electric Start, Tiller Control G = Counter Rotation H = Power Trim & Tilt w/ Elect. Start w/Tiller Handle M = Manual Start, Tiller Control N = High thrust or sail model available in 8 and 9.9 hp QH = Tiller Control with gas assisted tilt (some DF25/30/40/50) R = Remote Control, Electric start S = High performance 150 HP with EFI (designed for bass boats) SF = Super Four SS = Super six (150 HP only) with PTT, oil injection, remote control / Super Sport for DF250 T= Trim & tilt, Remote Control, Electric Start (tilt only with remote & electric on DT40TC prior to 1994) TH = Tiller Control with PTT (some DT55/65, DF60/70) V = 200 HP Exante model with Comlink, PTT, oil injection, remote control Z = Counter Rotation |
S = 15" L = 20" X = 25" XX = 30" Note: G or Z after the length indicates counter rotation |
Ražotājs: | Suzuki |
Ražošanas valsts: | Japānā |
Garantija: | 2 gadi |
Artikuls: | DF5AL |